PiteYo! vol 13

PiteYo is back in here, so throw ya gunz in the air! pang pang på er, denna vecka var det pistolljud som spelades hela timmen, vi hade även lite krig i studion. vi vill ju inte promota våld på något sätt men det är ju en rätt cool effekt i en låt, den sätter sig som och man har svårt att hålla pistolfingrarna nere när det smäller, som vi sa i programet, dont hate the player, hate the game...och pistoler är ju väldigt farsinerande även om de är jävligt onödiga enligt mig.

bone thugs-n-harmony ft 2pac - thug luv (jäkligt fet beat)
dr dre - bang bang (klassiker enligt mig, rolig på mina fjortisfester från gymnasiet)
cypress hill - another body drops ( hit em up bang bang, another body drops)
crime mob - on the rise (fet cockback ljud i den, eller heter det så? när man laddar)
lil wayne - the heat ( i shoot you, arm, leg, leg, arm, head. catshigt som fan)
the game ft young buck & ludacris - stomp (fet "nu jävlar ska du få" låt)
Chamillionaire ft killa mike & pastor troy - southern takeover ( blev lite en nödlösning, låten funkar)
M.I.A ft bun b & rich boy - paperplanes ( den är ju lite känd, många av mina icke hiphoplyssnande vänner gillar den och alla kanske inte hört remixen, å låten sätter sig ju)
Sage Francis - gunz yo (måste ju få in en politisk låt)
lazee - cant knock him ( fet låt, hagelgevärsladdningen i refrängen är ju cool)

kolla in piteFM för repriser om du missade. peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0