PiteYo! Raps vol:40

Jag, Krille, var ensam i studion och spelade musik som ger mig en orsak att skruva upp volymen lite extra på min stereo. hoppas ni tyckte låtarna va feta.
Här är listan

Ludacris ft Field mob - ultimate satisfaction


Twista - Heartbeat (fans inte på youtube :-O )

Lil Wayne - Phone home


Kano ft Deman & Ghetto - Mic check RMX


Hotstylez ft Yung Joc - Lookin boy


T.I ft Young jeezy, young dro, big kuntry king & BG - Top back RMX


Killa Mike ft T.I, Bun B & lil Jon - Re-akshon


Lil Jon ft A-team - What they gon do (videon är dock inte med A-team)


Jay Z - Dirt off your sholder (Danger mouse RMX)


Young Berg ft Twista - Where do we go


Bone Crusher ft Cam´ron, Jadakiss & Busta Rhymes - Never scared (ja jag skrattar åxå åt Bone Crushers look)


Peace!/ Krill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0