PiteYo! Raps vol: 31

Ni får ursäkta de senaste veckornas icke uppdateringar men ni inser inte hur sjukt kallt det är i Piteå. Ja, det påverkar våra blogg uppdateringar. Nästan på riktigt.

Nu har vi tänkt börja lägga upp länkar och youtube videos på låtarna vi spelar för att förenkla saker och ting för er läsare. Vi har även tänkt uppdatera med sånt som inte nödvändigtvis behöver vara med i programmen, utan saker vi finner intressant och bra för att dela det mer både ni lyssnare och läsare. Så förbered er för en grym nystart av bloggen!

Vecka 5 av 2009 ägnade vi oss åt ny svensk hiphop. För min del blev det mycket jag inte ens visste lever, andas och kan gå medan Krille, PiteYo! Raps svensk hiphopkännare, var fullproppad med kunskap om dessa artister.

Den här veckans låtlista hittar ni nedanför. Kunde tyvärr inte hitta musik eller videos till alla låtar. Sadface.

1: elDHEE "Highway of life (ft. Allyawan & Delirious)"

2: Promoe "Detta Har Hänt"


3: Mohammed Ali "Alla Jagar Efter Nått"

4: Far och Son "Precis Som Jag"

5: Shazaam "Lirarkatten"


6: Marke & Öris "Efter Knas Kommer Pengar"

7: Henok "Pusher (ft. Sofia Somajo)"


8: Maz Peezay "Boven I Dramat"


9: Medina "Kan Du Svaret"

10: Eboi "That's Right (ft. Adam Tensta)"


Verkar vara något problem och ingen video  syns för tillfället. Men det fixar jag snart. /Damir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0