Lite nya videos serveras på ett fat

Tänkte bara slänga upp lite nya videos jag diggar, de mesta är new shit, så får ni väll göra eran uppfattning:)
välj å vraka bland youtube klippen!

Ison och Fille...fast egentligen bara Filles nya singel, tycker den är skön å sommrig


Sitter som en smäck, sitter sitter som smäck...ja trevlig låt helt enkelt..å videon är sjuk, haha


Producenten och rapparen Alchemist hookar upp med Twista å gör en skön låt...å jag är ju en sucker för Twista, runnin off with the mouth!

Va tvungen att slänga upp den här, vill hata...men kan inte, kan inte låta bli att gilla det här även fast Lorentz...ja vet inte kör en freestyle typ och missar ord, lyssna bara 0:21...loroololorolo...men hooken är skön tycker jag och M punkt tycker jag håller upp låten på slutet.


Näääk attack! Tycker han är töööng och Cheeben med, lite sommar vibbar med


Måste ju lägga upp en liten Freestyle med STOR åxå, han vet vad han gör


Max-Max-Max Peezay! Boven i dramat, cop that shit! Här får han hjälp av vännen från grimens hemland UK, Ears


Skön låt...nu är dom tillbaka igen!
Talib Kweli + Hi Tek-Reflection Eternal -Back Again-Vid Premiere


Jävligt skön låt från några jag inte hört förut, Skit slam and the Beatnikz...och dom är i stockholm, tror i alla fall Skit slam är Amerikan

Skit Slam and the Beatnikz "Concrete Jungle" from Sebastian Zetterlund on Vimeo.

 

The Clipse is on it again med Kanye, tung låt helt enkelt

 

Marco polo & Toraes skiva "Duble Barrel" är riktigt tung, här är en video från skivan, Party track



Peace! / Krille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0