PiteYo! Raps Vol: 37

I kvällens program var jag, krille, ensam i studion och körde lite skön svensk hiphop.

Promoe - Positive & Negative


PstQ - Jag ser (fanns inte på tuben så smäller upp låten "vill inte/kan inte" istället)


T.R - Dåtid, Nutid, Framtid(fanns inte på tuben heller)

Supersci - One last glass


Chords - Searchin for dreams (fanns inte heller, men en video från samma skiva fanns, idiot savant)


Paragon - Förblir


Rico won - Always remember (fanns inte heller :P, men en video till en riktigt bra låt från samma skiva fanns, its the weekend!)


Afasi & filthy - saknar min vän


Ison & Fille - Klippta vingar (fanns såklart inte heller, men denna video är riktigt skön med, när vi glider)


Organism 12 - omaka par ft peshi( fanns inte heller, men lägger upp denna som är en av mina favo låtar av organismen + att den har en video med)


Fjärdevärlden - Ännu en gång


Peace! /Krill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0